Clasa a XII-a A
+2
cristina.12a
Admin
6 participanți
Pagina 4 din 4
Pagina 4 din 4 • 1, 2, 3, 4
Deadline prelungit
Am prelungit deadline-ul pana pe 7 mai, asa ca mai avem 3 lucruri de facut:
1. Sa anuntam colegii care nu au fost anuntati pana acum (cei care nu sunt subliniati pe liste).
2. Cei care au fost anuntati dar nu au confirmat participarea (cei care sunt doar subliniati pe liste, fara numar de persoane) - va rog sa lasati un mesaj in care sa specificati daca participati sau nu, respectiv, daca da, insotiti sau nu.
3. Cei care au confirmat participarea dar nu au platit (cei care nu va regasiti pe forumul “Cum platim?”, sectiunea “Cine a platit?”) – va rog sa depuneti banii.
Deadline-ul final este vineri, 7 mai. Daca respectam deadline-ul ne va fi mai usor sa continuam organizarea evenimentului.
Sper sa ne revedem cat mai multi (pana in prezent au confirmat participarea 112 de persoane – cu tot cu insotitori), sa depanam amintiri si sa ne punem la curent cu intamplarile din ultimii 10 ani. De asemenea, din punct de vedere financiar, ideal ar fi sa fim in jur de 120 de persoane pentru a nu creste costul/persoana peste 150 lei (pana in prezent au platit 86 de persoane).
Iasmina G
1. Sa anuntam colegii care nu au fost anuntati pana acum (cei care nu sunt subliniati pe liste).
2. Cei care au fost anuntati dar nu au confirmat participarea (cei care sunt doar subliniati pe liste, fara numar de persoane) - va rog sa lasati un mesaj in care sa specificati daca participati sau nu, respectiv, daca da, insotiti sau nu.
3. Cei care au confirmat participarea dar nu au platit (cei care nu va regasiti pe forumul “Cum platim?”, sectiunea “Cine a platit?”) – va rog sa depuneti banii.
Deadline-ul final este vineri, 7 mai. Daca respectam deadline-ul ne va fi mai usor sa continuam organizarea evenimentului.
Sper sa ne revedem cat mai multi (pana in prezent au confirmat participarea 112 de persoane – cu tot cu insotitori), sa depanam amintiri si sa ne punem la curent cu intamplarile din ultimii 10 ani. De asemenea, din punct de vedere financiar, ideal ar fi sa fim in jur de 120 de persoane pentru a nu creste costul/persoana peste 150 lei (pana in prezent au platit 86 de persoane).
Iasmina G
Ultima strigare
Prelungim termenul de plata pana in 11 mai, inclusiv. Daca mai exista colegi care doresc sa vina, nu este tarziu sa anunte si sa plateasca. De asemenea, din XII A au confirmat participarea dar un au platit inca :
Barac Deborah Sanziana
Puscas Valentina Adriana
Stie cineva daca s-au razgandit si nu mai vin ? Cine poate lua legatura cu ele ?
Barac Deborah Sanziana
Puscas Valentina Adriana
Stie cineva daca s-au razgandit si nu mai vin ? Cine poate lua legatura cu ele ?
Ce se intampla la scoala?
1. Ne adunam in amfiteatru.
2. Cantam Gaudeamus – versurile sunt mai jos. E de preferat sa veniti cu versurile la purtator.
Gaudeamus igitur,
Juvenes dum sumus;
Post jucundam juventutem,
Post molestam senectutem
Nos habeit humus!
Vivat academia,
Vivat professores,
Vivat membrum quodlibet,
Vivant membra quaelibet,
Sempre sin in flore!
3. Discursul Directorului (moment de reculegere pt cei disparuti).
4. Strigarea cataloagelor (fiecare diriginte face prezenta iar fostii absolventi isi prezinta pe scurt realizarile din ultimii 10 ani – un pic de umor este binevenit. Pentru colegii absenti vor spune cateva cuvinte cei care stiu cate ceva despre ei.).
5. Flori, sampanie, piscoturi, etc.
6. Poze in fata scolii, pe scarile spre Moroasa – absolventi + profesori.
7. Reiterarea invitatiei profesorilor pentru a fi prezenti dupa-masa, orele 17:00, la restaurantul Atlantic.
P.S. Pentru intalnirea de la scoala, tinuta va fi business. (Pentru restaurant tinuta poate fi intre casual si gala).
2. Cantam Gaudeamus – versurile sunt mai jos. E de preferat sa veniti cu versurile la purtator.
Gaudeamus igitur,
Juvenes dum sumus;
Post jucundam juventutem,
Post molestam senectutem
Nos habeit humus!
Vivat academia,
Vivat professores,
Vivat membrum quodlibet,
Vivant membra quaelibet,
Sempre sin in flore!
3. Discursul Directorului (moment de reculegere pt cei disparuti).
4. Strigarea cataloagelor (fiecare diriginte face prezenta iar fostii absolventi isi prezinta pe scurt realizarile din ultimii 10 ani – un pic de umor este binevenit. Pentru colegii absenti vor spune cateva cuvinte cei care stiu cate ceva despre ei.).
5. Flori, sampanie, piscoturi, etc.
6. Poze in fata scolii, pe scarile spre Moroasa – absolventi + profesori.
7. Reiterarea invitatiei profesorilor pentru a fi prezenti dupa-masa, orele 17:00, la restaurantul Atlantic.
P.S. Pentru intalnirea de la scoala, tinuta va fi business. (Pentru restaurant tinuta poate fi intre casual si gala).
tinuta
Draga Iasmina, de ce e atat de importanta tinuta? Stam toata ziua in tinuta business, hai s-o mai indulcim macar acum cand ne intalnim intr-un ambient mai putin formal cu cei dragi noua, chit ca sunt profesori sau colegi. Doar nu mergem la un job interview Iar eu in luna a 7-a incap mai greu in costum! Sa ne vedem sanatosi, ca restul...
cristina.12a- Mesaje : 6
Data de înscriere : 13/03/2010
tinuta
cristina.12a a scris:Draga Iasmina, de ce e atat de importanta tinuta? Stam toata ziua in tinuta business, hai s-o mai indulcim macar acum cand ne intalnim intr-un ambient mai putin formal cu cei dragi noua, chit ca sunt profesori sau colegi. Doar nu mergem la un job interview Iar eu in luna a 7-a incap mai greu in costum! Sa ne vedem sanatosi, ca restul...
crede-ma ca si mie mi s-a acrit de tinuta business ca de mere padurete dar asa se vine (am intrebat - din respect pt profesori). acum, pentru gravidutze, cred ca se gasesc alternative mai comode, dar in general nu e ok sa vina lumea in tricouri, blugi, pantaloni scurti, etc.
Criss
Hai mai Cris,ca te iertam daca nu vii in fusta conica stramta si corset )).Venim sa ne simtim bine,nu-i asa? Restul..nu mai conteaza!
dona- Vizitator
Pagina 4 din 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|